Titol
Oferta pública de treball

OFERTA DE TREBALL

Número de referència:29/24


Lloc de treball:

Tècnic/a de justificacions econòmiques i suport administratiu al departament de disseny de projectes

Puesto de trabajo



Núm. llocs de treball oferts:

1

Núm. Puestos de trabajo ofertados:



REQUISITS
REQUISITOS

Edat:


Edad:


Estudis:

Formació mínima en àmbit econòmic i administratiu: diplomatura; grau universitari o altres titulacions no universitàries (Cicle Formatiu de Grau Superior o Grau Mig).

Estudios:


Idiomes:


Idiomas:


Informàtica:


Informática:


Funcions-Tasques:

• Llegir i interpretar els requisits administratius establerts en les bases de convocatòries de finançament públic i privat i els plecs administratius de licitacions i preparar la documentació administrativa que se'n desprengui • Gestionar tota la documentació administrativa de subvencions i licitacions incloent la seva presentació; seguiment; resolució i posterior justificació.; • Realitzar el seguiment periòdic de l'estat de les subvencions i licitacions presentades i donar resposta a requeriments administratius si s'escau.; • Custodiar; gestionar i actualitzar documentació administrativa general de l'entitat necessària per a licitacions i subvencions (RELI; e-notum; e-tauler; etc); • Donar suport a la responsable de justificacions econòmiques de l’entitat; en la realització de les justificacions econòmiques de les Administracions catalanes i estatals.; • Realizar seguiment del pressupost i elaboració de les justificacions econòmiques de les subvencions atorgades per tot tipus d’administracions públiques; sota la supervisió de la responsable de justificacions econòmiques.; • Recopilar; des del moment en que es rep la resolució d’aprovació del projecte; tota la documentació i informació necessàries per a l’establiment de les pautes a seguir ja des de l’inici; tenint com a objectiu la justificació periòdica i final del projecte.; • Vetllar per la correcta implementació econòmica dels projectes; de manera coordinada amb les coordinadores i tècniques de projecte.; • Elaborar la memòria econòmica final en els formularis normalitzats requerits per cada client finançador.; • Preparació de documentació econòmica del projecte; presentació i donar resposta als requeriments relatius a les justificacions econòmiques presentades.

Funciones-Tareas:


Experiència:

Experiència mínima de 2 anys realitzant tasques de presentació; gestió i seguiment de documentació administrativa de subvencions i licitacions preferiblement en l'àmbit social.

Experiencia:


Habilitats i Aptituds

• Capacitat d'organització
coordinació
planificació i gestió del temps
• Comunicació escrita en català i castellà
• Coneixements d'ofimàtica (Word
Excel
etc.) i aplicatius específics de contractació pública (TAIS. Pixelware. Sobre Digital
etc.)
• Coneixements de gestió econòmica i comptabilitat.
• Molt bona organització del temps i de la pròpia feina
• Ordenat/ada i metòdica
• Capacitat analítica i d’aprenentatge
• Empatia
capacitat d’establir relacions interpersonals
• Bona adaptabilitat al canvi i flexibilitat
• Coordinació i treball en equip

Habilidades y aptitudes:


CONDICIONS
CONDICIONES

Tipus de contracte:

indefinit

Tipo de contrato:


Horari:

Temps complet: matins de dilluns a divendres i dues tardes a convenir segons necessitats del servei

Dilluns, Dimarts, Dimecres, Dijous, Divendres

Horario:



Lloc:

BARCELONA

Lugar:


Salari brut:

23.000-24.000 BRUT ANUAL

Salario bruto:


Observacions:

Oferim • Jornada laboral: jornada completa 38.5h setmanals (50% de suport al departament de justificacions i 50% a disseny de projectes) • Contracte: Indefinit • Salari segons Conveni Col·lectiu d’Acció Social. • Horari: matins de dilluns a divendres i dues tardes a convenir segons necessitats del servei • Lloc treball: Barcelona.


Observaciones:

Oferta Xaloc num. 358638



INTERESSATS, ADRECEU-VOS A OCUPACIÓ
INTERESADOS, DIRIGIRSE A OCUPACIÓ
1.Persones NO inscrites a la borsa de treball: han de fer la inscripció per poder-hi ser incloses.
Personas NO inscritas a la bolsa de trabajo: tienen que hacer la inscripción para poder ser incluidas en las ofertas de trabajo.
Horari: dimarts i dijous, de 9 a 12 hores.
Lloc: Edifici Puig Coca-Petit Parc de l’Amistat, s/n. Esplugues de Llobregat.

2.

Persones inscrites a la borsa de treball: poden telefonar i demanar la seva inclusió a les ofertes de treball.
Personas inscritas en la bolsa de trabajo: pueden telefonear y pedir su inclusión en las ofertas de trabajo.
Telèfon: 93.372.04.16, de dilluns a divendres, de 9 a 14