Dilluns, 26 de febrer
PAC: xarxa d'atenció ciutadana
Presentació del servei (darrera actualització 26/01/2017)

Amb l'objectiu d'apropar l'Ajuntament a la ciutadania, Esplugues compta amb una xarxa de Punts d'Atenció a la Ciutadania que li permeten obtenir tota la informació que necessita de la ciutat i resoldre les qüestions més habituals amb l'Ajuntament.

Igualment, disposem d'altres punts mes especialitzats, ja sigui en funció del públic a què va dirigit (joves, dones, empreses i comerços...) o del tipus de qüestió (informació al consumidor, llicències d'obres, llicència d'obertura d'establiments...)

La consolidació del telèfon gratuït i la posada en marxa del nou portal de la ciutat a Internet, referma aquesta aposta per evitar desplaçaments innecessaris a l'Ajuntament.

PACs descentralitzats

CENTRAL

Horari:
CALENDARI PAC CENTRAL.pdfCALENDARI PAC CENTRAL.pdf
pl. Sta. Magdalena, 2493 371 33 50
CENTRE SOCIOCULTURAL MOLÍ-CADÍ

Horari:
CALENDARI PAC CAN VIDALET.pdfCALENDARI PAC CAN VIDALET.pdf
Rbla Verge de la Mercè, 193 371 02 66



PACs d'informació especialitzada

PAC ESPECIALITZATSADREÇAHORARITELÈFON
Oficina Municipal d'informació al Consumidor (OMIC) (*)CENTRE SOCIOCULTURAL MOLÍ-CADÍ
Rbla Verge de la Mercè, 1
CENTRE MUNICIPAL PUIG COCA
Pl. Petit Pare de l'Amistat s/n
Dilluns de 9.00 a 12.00 h
Dijous de 9.00 a 12.00 h i de 16:30 a 18:30 h
Dimarts, dimecres i divendres de 9.00 a 12.00 h
93 371 02 66

93 372 04 16
Oficina Jove d'Emancipació


Punt Jove REMOLÍ
ROBERT BRILLAS
C. Àngel Guimerà, 38

ESPAI JOVE REMOLÍ.
Pl. Blas Infante, s/n
Dilluns a divendres 17:00 a 20:00 h


Dilluns a divendres 17:15 a 21:00 h
661 98 76 90


93 372 97 06
Oficina de Dinamització Econòmica i Comerç (*)CENTRE MUNICIPAL PUIG COCA Pl. Petit Parc de l'Amistat s/nDilluns a divendres de 9.00 a 15.00 h93 372 04 16
Servei d'informació i Orientació ProfessionalCENTRE MUNICIPAL PUIG COCA Pl. Petit Parc de l'Amistat s/nDimarts i dijous de 9.00 a 12.00 h
Dijous alterns de 16:00 a 18:00 h
93 372 04 16
Servei d'informació, Orientació i Assessorament per a Dones (*)CENTRE D'INFORMACIÓ I RECURSOS PER A LES DONES (CIRD)
C. Sant Francesc Xavier, 1
Dilluns a divendres de 10:00 a 13:00 h
Dimarts i dijous de 16:00 a 18:00
93 371 33 50
Oficina Local d'Habitatge (*)JOAQUIM ROSAL
C. Joaquim Rosal 3-5
Dilluns 09:30 - 13:00
Dijous 16:00 - 17:30
900 30 00 82
(*) Cal concertar visita prèviament


Tràmits i serveis

PAC
900
WEB
QUIOSC ELECTRòNIC
INFORMACIÓ
Informació de la ciutat: telèfons d'interès i d'urgències, guia d'actes del municipi...
(1)
(3)
(3)
(1)
Informació de l'Ajuntament: directori polític, telèfons de dependències, informació sobre tràmits i serveis
(1)
(3)
(3)
(1)
TRÀMITS I SERVEIS
Registre de documents dirigits a l'Ajuntament
(1)
(3)
(1)
Petició de formularis de l'Ajuntament
(1)
(3)
(3)
(1)
PADRÓ I CENS D'HABITANTS
Alta, canvi de domicili i modificació de dades en el Padró d'Habitants
(*)
Volants d'empadronament
(1)
(3)
(3)
(1)
Certificat de residència històric (antiguitat de residència en el municipi)
(1)
(3)
(3)
(1)
HISENDA MUNICIPAL
Domiciliacions bancàries
(1)
(3)
Certificat de pagament de tributs municipals
(1)
(3)
(3)
Duplicat de notificacions de tributs municipals
(1)
(3)
(3)
Certificat de béns
(2)
(3)
(3)
Càlcul d'impostos
(3)
OBRES I LLICÈNCIES
Comunicat d'obres menors: enrajolaments, canvis de bany, cuina...
(1)
(3)
Consulta de plànols d'obra
(2)
Llicència de col·locació de sacs i contenidors a la via pública
(1)
(3)
Llicència d'obres menors: instal·lació de rètols, reparació/rehabilitació de façanes, tancament de solar/ terreny, adequació de guals al model oficial
(2)
(3)
Sol·licitud de plànol urbanístic o cadastral
(3)
(1)
VIA PÚBLICA
Recollida de mobles i estris domèstics
(1)
(3)
(3)
Sol·licitud de desballestament d'un vehicle
(4)
Reserves d'estacionament per a vehicles de discapacitats
(4)
ALTRES
Alta i baixa del cens d'animals de companyia
(*)
Inspeccions higienicosanitàries
(2)
(3)
(3)
Sol·licitud de beques de Cultura, Joventut, Esports
(1)
Sol·licitud de subvencions a entitats
(1)
(3)
Tramitació IdCat
(*)
Sol·licitud d'entrevista amb el personal tècnic municipal
(1)
(3)
QUEIXES I SUGGERIMENTS
Presentació de queixes i/o suggeriments
(1)
(3)
(3)
(1)

(1) tràmit immediat (2) tràmit ràpid - 48 hores màxim (3) tràmit sense desplaçament (4) sense compromís de termini (*) cita prèvia requerida
Recomanacions

• Truqui al telèfon 900 30 00 82 abans de dirigir-se a l'ajuntament per fer qualsevol gestió. S'evitarà desplaçaments innecessaris.
• Sol·liciti el servei de cita prèvia si vol ser atès en una hora concreta. S'evitarà esperes innecessàries.
Descarregui's els formularis que el Portal posa a la seva disposició abans de presentar-los a qualsevol punt de registre.
Procuri evitar les hores punta (d'11 del matí 1 del migdia) per fer les gestions i trucades.
No esperi a trucar-nos o visitar-nos el dia que vencin els terminis. La concentració de la de­manda dificulta la prestació d'un bon servei.
En qualsevol convocatòria, llegeixi les Bases detingudament i aporti la documentació que en cada cas li exigeixen. Davant del dubte, truqui al 900 30 00 82 abans de dirigir-se a l'Ajuntament.
Indiqui'ns a quin Punt d'Atenció al Ciutadà vol que li enviem la documentació que ha de reco-llir.
Consulti el nou Portal de la Ciutat per tot allò relacionat amb l'Ajuntament. Si el que busca no hi és faci'ns-ho saber.
Inscrigui's al Servei d'lnformació a la Carta si vol rebre amb tota comoditat informació sobre activitats ¡ esdeveniments municipals.