PETICIÓ D'HORA DE VISITA AL SERVEI DE MEDIACIÓ CIUTADANA



PETICIÓ D'HORA DE VISITA AL SERVEI DE MEDIACIÓ CIUTADANA

Descripció

Tràmit mitjançant el qual la ciutadania pot sol·licitar la intermediació de l'ajuntament en conflictes veïnals relatius a la utilització dels espais i mobiliari públics; de convivència a les comunitats de veïns i veïnes - "projecte Comunitats"- ; de la comunitat escolar; conflictes associatius; conflictes familiars o altres conflictes de característiques similars als anteriors

Departament gestor

ATENCIO SOCIAL

Qui pot sol·licitar-lo

Veïns i veïnes o entitats del municipi que necessitin un espai on afrontar els seus conflictes de manera positiva

Com s'ha de sol·licitar

Cal demanar hora de visita per un dimarts, de 17:30 a 20:30 hores (darrera hora de visita a les 20:00). Les entrevistes es realitzen al Servei de Mediació Ciutadana i tenen una durada de mitja hora. Les posteriors cites ja son concertades des del propi Servei de Mediació

Formulari

Documentació que s'ha d'acompanyar

cap

On es pot sol·licitar

- Punt: PUNT D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA - CAN VIDALET
- Carrer: CL VERGE DE LA MERCE, 1
- Pis: - Porta:
- Horari: DILLUNS A DIVENDRES, DES DE LES 08 A 20.30 HORES. TELÈFON 93 371 02 66
-----------------------------------------------------------------------
- Punt: PUNT D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA - CASA CONSISTORIAL
- Carrer: PÇ SANTA MAGDALENA, 5-6
- Pis: - Porta:
- Horari: DILLUNS A DIVENDRES, DES DE LES 08 A 20.30 HORES. TELÈFON 900 30 00 82
-----------------------------------------------------------------------
- Punt: PUNT D'ATENCIÓ A LA CIUTADANIA - POLICIA LOCAL
- Carrer: CL MESTRE MANUEL DE FALLA, 22-24
- Pis: - Porta:
- Horari: DILLUNS A DIVENDRES, DES DE LES 08 A 20.30 HORES. TELÈFON 93 371 66 66
-----------------------------------------------------------------------
- Punt: SERVEI DE MEDIACIÓ CIUTADANA
- Carrer: CL VERGE DE LA MERCE, 1
- Pis: - Porta:
- Horari: Dimarts, de 17.30 a 20 hores
-----------------------------------------------------------------------


Termini de tramitació

Observacions

Tipologia de CONFLICTES EXCLOSOS:
- Conflictes familiars de separació i divorci, que han de ser atesos al Servei d'Informació i Orientació Jurídica per a Dones (CIRD)
- Conflictes on una part sigui de l’Ajuntament, que hauran de ser atesos per altres vies
- Conflictes en l’àmbit de consum, que han de ser atesos per la Oficina Municipal d'Informació al Consumidor .

PROJECTE "COMUNITATS":
El Servei ha construit una intervenció especialment dedicada a les Comunitats, que té com a objectiu el de proporcionar les eines necessàries per a que els veïns d'una mateixa comunitat -sobretot aquelles que no disposen de gestor- puguin confrontar-se d'una manera constructiva, organizar-se, etc.
La intervenció consta de tres fases diferents: una primera, d'anàlisi, per detectar les necessitats concretes de la comunitat; una segona, d'intervenció, en la que es realitzen activitats pràctiques amb l'objectiu de proporcionar eines de gestió útils de cara al futur; i una tercera, d'evaluació dels resultats obtinguts.


Enllaç